9.1.12

ABANG BOREK ADIK RINTIK


Dia seorang abang. Selepas degree, dia aktif dengan facebook. Dia suka pada seorang muslimat. 

lelaki: saya suka awak.
Perempuan: saya juga.
Lelaki: sampai bila?
Perempuan: sampai bila-bila.

 Kemudian lelaki itu deactivate facebooknya selamanya 40 hari. Pada hari ke 40, dia aktifkan balik facebooknya. Dalam chat pertamanya, perempuan itu menyebut, 'saya sedia menunggu'.

Unluckily, adik lelaki tersebut tahu perkara ni. Dia pun cuba perkara yang sama pada 4 perempuan (kerana dia xtau mana nak pilih). Diucapkan perkara yang sama kepada keempat-empat muslimat tersebut dan deactivate facebooknya selama 40 hari. Selepas 40 hari, semua perempuan tadi sudahpun in relationship’ dengan lelaki lain. Kesian budak lelaki ni.

p/s: abang tu bukan saya dan adik tu pun bukan saya.

No comments:

Post a Comment