20.1.12

RESISTANCE SUBJECT?

TAHUN 1
SEM 1 FAILED- BIASA LA SUASANA BARU.
SEM 2 FAILED- TAKPE SEM DEPAN ADA LAGI.
SEM 3 FAILED- AKU DAH PUTUS ASA.


TAHUN 2
SEM 1- AKU XNAK AMEK SUBJEK TU SEM NI.
SEM 2 FAILED- AKU NAK MASUK GOMBAK LA. YA RABBI TLG LA AKU KALI NI.


Orang lain sudahpun beratur untuk sambung degree tapi aku masih disini. Menanti keputusan exam. Rasa sedih yang sukar digambarkan. Merasakan diri ini tidak berguna dan hidup tiada hala tuju. Malu datang menjenguk disaat sahabat bertanya khabar. Cmne result kau? Nak sebilik ngan aku tak? Ya allah, aku tak tau nak jawab ape. Malu, hampa, kecewa menyerang jiwa aku. Mood : nak menangis.

2 comments:

  1. its ok friend..never giveup..u can do it..percaya kan diri dan bersemangat..nk kejayaan,mestilah kne rasa kegagaln dulu ..biar hidup mencbar skit..kamu kan suka dicabar!^_^..menangis la..air mata tu nikmat..Allah bg ada kegunaan..bukn untuk simpan..kalau menangis tak smestinya tak macho..itulah manusia..menanigs dan berkongsi lah duka anda bersama ALLAH dan TEMAN2 MU..we always support U.smile and try to more serius and mujtahidah dlm pelajarn.cintai diri anda...sedar..KAU HARUS S.E.D.A.R...cari kekuatn dn klebihn serta kekurng dn kelemhan..sama2 improve diri....^____^
    belajar...biar lelah di saat ni..usah lelah takala tak ada ilmu di dada..rasa itu sementara ja.lama2 ok ja.;p

    ReplyDelete
  2. time kasih sbb bagi semangat mira.
    *Kau Harus Ada (bkn Kau Harus Sedar)

    ReplyDelete