28.11.11

SEMESTER BARU NOV 2011

Semester baru ini cukup mendebarkan pada awalnya. Rakan2 yang tak exit subjek english, terpaksa resit dan recheck. Aku memang tak boleh resit sebab tak amik english sem lepas. Nak wat cmne, lupa nak add.


masok 3 minggu duduk kat sini, aku dah mula rasa boring, tiang gol di court futsal dah diangkut ke PJ, carpet futsal kat depan blok pob kena rembat jugak dan yang paling frust, alatan gym pun turut jadi mangsa. Kalu ya pon dah nak pindah, bagi la chance skit kat kami ni yang amik short sem. Kami masih lagi pelajar CFSIIUM.


Aku belajar beberapa benda baru dalam sem ni. Kali ni dah masok 3-4 kali aku beli donut besar tesco. Harga biasa ialah RM 6 untuk 6 biji, tapi kalu pergi lepas pukul 9.30 mlm, harga akan turun mendadak. RM 1.20 untuk 6 biji. Memang aku borong la. Ramai gak budak2 cfs yang amik peluang keje kat tesco. 


Aku dapat lecturer yang sama dengan short sem lepas. Memang dia kenal la aku. Selalu sebut2 nama aku dalam kelas. Mana tak nya, aku add dia kat FB. Mmg femes la wei..!



2 comments:

  1. lahu mana la lupa nk add english tu..aduh,memng nyayok dah tu..bangga la tu erk??glamour la dlm kelas?napa tak da org lain tahu pun..??

    ReplyDelete
  2. cmne nak tahu kalu x skelas. alahai..xyah jeles la mira wei..!

    ReplyDelete