2.12.11

I WANT EVERYTHING


“Saya dapat apa yang saya idamkan.”
Saya nak telefon bimbit. Kawan2 dah ada telefon bimbit sendiri. Siap bawak kat sekolah lagi. Saya tak perlukannya. Tapi  akhirnya ibu bagi saya telefon bimbitnya, dan beli telefon baru.

Abang saya dah ada laptop. Saya tak perlukannya. Computer yang ada kat rumah dah cukup bagi saya. Then my mum buy one for me when I entering cfsiium.

Orang lain dah ada PS2. Saya dan abang nakkan benda tu. Kami kumpul duit siang dan malam untuk belinya. Lastly my mum bought new television and also PS2 for us.

I want 4.00 for any of my subjects. I study siang dan malam. I got it successfully.

Saya nak jadi popular. Saya dapatnya di PLKN. Semua pelatih dan jurulatih memuji saya setiap hari. Saya nak jadi pelatih terbaik. Saya hampir mendapatkannya  tapi saya main2 ketika temuduga.

Saya nak masuk university. Luckily I’m here, iium.

Apa lagi yang saya mahukan? Tak cukupkah lagi dengan mimpimu wahai Abas Kawan !
  
sekarang ada satu lagi benda yang bermain di fikiran saya. Saya mesti dapatkannya. Apakah?



2 comments:

  1. ALHAMDULILLAH..apa yg kamu nk,kmu dpat..
    da org kat luar tak mcm kamu..
    kenginan itu kdg2 tak perlu di lunaskan..
    u are wanted in ISLAM..

    ReplyDelete
  2. O yeke. tak tau plak.
    jgn risau. harta tu sume x meragut perjuangan ana la..

    ReplyDelete