12.9.11

PENING


Ya Allah kenapa la aku sakit kepala sangat sejak akhir2 nie. Final exam dah dekat. Tinggal 2 minggu aje lagi.

Apa la yang aku pikir sampai sakit kepala & rasa loya + nak muntah. Aku meeting siang malam ya rabb. 
Hanya kaulah yang mengetahui isi hatiku ini. Minggu depan plak ada program latihan untuk adik2.
Aku kena jadi fasilitator. Assignment pon aku x siap lagi nie sebab lecturer lupa nak bwak time last class. Naseb baik la. At least aku dapat submit lewat skit. Ya muhaimin kepalaku berdenyut kencang hari demi hari kerana memikirkan nuqaba dan usrah serta akademik. Semakin nak dekat final exam, semakin banyak meeting yang diadakan. Aku hampir demam ya Allah. Adakah aku dapat bertahan dengan semua ini... Kembalikan aku padamu ya Allah dalam keadaan aku bekerja. Teringat ku pada kata2 hassan al banna: Allah suka pada orang beriman yang bekerja. Hanya padamu ya rabb tempat aku meluahkan isi hatiku . Rasa kecewaku, riangku, rajinku, malasku, penatku, letihku, lesuku, dan rasa diriku yang tidak bermaya .. Terima kasih ya Allah kerana memberi aku ruang untuk hidup pada hari ini, mengecap nikmat nafas, dan berjumpa rakan2, teman2, dan kawan2.

No comments:

Post a Comment