1.8.12

KAKI ADU


Semalam kawan aku call. Mengadu pasal buah hatinya. Dia minat dalam diam tapi malu nak berbicara dengan si dia. Paling berani pun, buat status cinta jer. Dengan harapan buah hati dia baca. Hampeh. Katanya mula mengadu, 

“salam bOs. Aku minat kat sorang ni. Dia selalu hantar mesej pasal perjuangan/semangat kat aku. Rasa bertuah gak. Haha. Aku ingatkan mesej2 tu memang khas untuk aku sorang jer tapi kengkawan aku (budak laki) yang lain pun dapat mesej yang sama gak. AdOi. Hampa giler. Ingatkan budak laki jer pandai ‘ayat’ , tapi budak pompuan pun sama. Hihi. Termakan aku kali ni”. 
 
Kesimpulan aku,

“ kenapa la kau ni malang sangat. Takyah la nak layan mesej bebudak pompuan ni. Kalu dia buat camtu, kau balas la balik. Ikut cara aku.”

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. haha.. konklusi mesra, betul dan padat

    ReplyDelete
  3. Kalau macamni sampai bila pun takkan tamat, ha ha

    ReplyDelete
  4. mcamni rupanya caranya. ohoh. boleh la tu praktik.

    ReplyDelete
  5. sbenarnya budak ni sll jer hantar mesej 'try and error' dia nak pikat budak pompuan. Asyik2 error jer. Inbox henfon pon pnuh ngn msj budak ni. Adoyai..

    ReplyDelete
  6. Hahah.. Lawaklah..

    Prevenge is sweet ya? Huu~

    ReplyDelete